JÄSENHAKEMUS

Klikkaa linkkiä ja täytä sieltä avautuva jäsentietolomake. Saat muutaman päivän kuluttua sähköpostilla viestin jäsenrekisteriin kirjautumisesta.

Tässä muutamia hyviä syitä liittyä Kolehmaisten ja Markkasten Sukuseura ry:n (mm. Kananen, Kolehmainen, Kovalainen, Könönen, Markkanen) jäseneksi:

1. Olet mukana tukemassa sukuseuran toimintaa ja julkaisuja.
2. Verkkosivuilla on oma jäsenosio, jossa on enemmän materiaalia tarjolla jäsenille. Vain jäsenmaksun maksaneet jäsenet saavat vuosittain vaihtuvan jäsensivuihin oikeuttavan kirjautumistunnuksen. Tunnus lähetetään sähköpostilla/tekstiviestillä maksusuorituksen tultua seuran tilille.
3. Sukuseura edistää suvun yhteishenkeä ja yhteenkuuluvuutta.
4. Olemme jo alkuvaiheessa merkittävä sukuseura ja edelläkävijä sillä DNA-projektimme on suurin Suomessa.
5. Sukututkimuspohjamme on erittäin vahva ja DNA:lla kaikki sukuhaarat eri nimilläkin on vahvistettu sukuun kuuluviksi.
6. Sukuseuran jäsenenä saat parhaiten tietoa sukuasioista.
7. Jäsenenä pääset vaikuttamaan sukuseuran toimintaan.
8. Jäsenetuna alennuksia sukuseuran tuotteista/tapahtumista.

Jäsenmaksu (20 €/vuosi) on pieni panostus. Sitä paremmin saamme toimintaamme pyörimään mitä enemmän jäseniä liittyy mukaan.

Laittakaa viestiä eteenpäin sukulaisille.