Laukaan Kolehmaisten sukuhaaran kokous Leppävirran Kotalahdessa

Hannu Kolehmaisen sukuryhmän (Laukaa-Viitasaari-Rautalampi sukuhaara) kanssa palaveerattu tänään nelisen tuntia Leppävirran Kotalahdessa.

Esittelin väelle sukuseuramme liittymistietoineen, kerroin sukumme taustat yleisluonteisesti, Arin materiaalin avulla hiukkasen uutta tietoa tästä sukuhaarasta. Sain samantien uutta tietoa tästä sukuhaarasta viimeisimmistä sukupolvista. Paikalla taisi olla3-4 sukupolven väkeä ja se jos mikä oli hienoa.

Taitanemme saada 1-2 DNA-testattavaa tästä porukasta, pari liittyi samantien facebook-ryhmäämme, jaoin Hannun kanssa täytettäväksi kai parisenkymmentä sukututkimuslomaketta! Kysymyksiin pyrin myös vastaamaan ja uusi sukuvaakunakin sai ansaittua huomiota kehuineen!

Hannu koordinoi lomakkeitten palauttamisen. Palaute oli rohkaisevaa ja toivon että saamme tästä porukasta uusia jäseniä lähiviikkojen aikana. Ehkäpä Jouni voisi laittaa meille kuvan tai pari tämän päivän kokoontumisesta? Kiitos Hannun porukalle päivästä!